Kullanım hatalarından ve Kullanım Kılavuzunda yer alan kullanım ve bakım yönergelerine aykırı kullanımlardan kaynaklanan hasar ve arızalar (çizilme, kırılma, kopma, vs.) dışında malın bütün parçaları garanti süresi boyunca firmamızın garantisi altındadır.
3) Kullanıma bağlı olarak eskiyen, yıpranan, kirlenme nedeniyle işlevini yitiren parçalar ve bu parçaların işlevlerini yitirmesi nedeniyle oluşan hasar ve arızalar, garanti kapsamı dışındadır.
4) Teknik Servis dışındaki şahısların müdahalesi durumunda, malın tamamı garanti kapsamı dışındadır.
5) Voltaj düşmesi veya yükselmesinden dolayı meydana gelebilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır.
6) Malın garanti kapsamı ve süresi içerisinde arızalanması durumunda, malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, e-posta veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.
7) İş günü: ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve Pazar günleri dışındaki çalışma günleridir.
8) Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
9) Satılan mala ilişkin düzenlenen faturalar garanti belgesi yerinede geçer.